آزمون پایداری در برابر محیط های با رطوبت بالا ( محفظه دما )

این دستگاه محفظه ای است که دارای ساختاری مناسب برای چیدمان نمونه ها به گونه ای که فواصل عمودی و افقی بین نمونه ها حفظ شود و مجهز به ادواتی که دما و رطوبت کافی را در طی آزمون فراهم سازد و قابلیت همگن شدن این دما و رطوبت و ایجاد شرایط پایدار به مدت طولانی وجود داشته باشد همچنین سنسورهای حساس و دقیق در داخل دستگاه طوری طراحی و نصب شده اند که میزان دما و رطوبت را در لحظه بتوان تحت کنترل و پایش قرار داد و توسط سیستم داده برداری مختص این دستگاه قابلیت ثبت نمودار تغییرات و فایلینگ این نمودارها وجود دارد.

زمان آزمون یک دسته از آزمونه ها ۴۲ روز میباشد و در طول آزمون باید شرایط محیطی دما ۵۵ با رواداری ۳درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی ۹۵ با رواداری ۵ درصد به صورت پایدار حفظ شود .مشاهده آب یا بخار آب در فضای بین شیشه ها یا ترک خوردگی احتمالی شیشه ها بیش از دو نمونه مبنای گزارش این آزمون می باشد. این دستگاه یکی از مراحل تست های شیشه دو و چند جداره هست.

در شرایط خاص و با توجه به درخواست مشتری امکان انجام این آزمون بر روی شیشه های دو جداره با هر ابعادی در زمان کمتر نهایتا ۲ هفته وجود داشته و کیفیت شیشه های ارسالی برای آزمون نیز سنجیده میگردد.

این دستگاه با بهترین کیفیت ممکن توسط مهندسین آزمون گستر مینا طراحی و ساخته می شود. سیستم کامپیوتری داده برداری و پردازش اطلاعات اندازه گیری شده مربوط به درجه دما و رطوبت آن آن با نرم افزار و HMI، ثبت و رسم منحنی تغییرات دما وطوبت و همچنین امکان فایلینگ و گزارش گیری می باشد. در صورت نیاز به ساخت دستگاه آزمون پایداری در برابر محیط های با رطوبت بالا می توانید با ما تماس بگیرید.